Bredyho blog - Ondřej Novák

Články.Programování.C++

Nejmocnější programovací jazyk všech dob. Ještě stále nabízí víc možností, než spoustu lidí tuší.

Seznamy typů a jejich použití

Opět inspirován známým C++ guru: Andrei Alexandrescu jsem se vrhnul na implementaci seznamů typů "po svém". V této části si povíme co to je a k čemu to slouží.
vytvořeno: 6.5.2010 16:56:22 změněno: 6.5.2010 18:24:02Hlavní strana,

Delegování zpracování výjimky

V situacích, kdy potřebujeme určité typy výjemek zpracovat stejným způsobem, můžeme jejich zpracování delegovat do jiné funkce.
vytvořeno: 27.12.2009 22:35:54 změněno: 27.12.2009 22:35:54Hlavní strana,

Jak provést operaci až po příkazu return

Pokud optimalizujeme kód tak, abychom mohli využít výhod vracení objektu z funkce, narazíme občas na problém, kterak provést některé operace až po provedení příkazu return
vytvořeno: 24.8.2009 13:05:13 změněno: 24.8.2009 13:05:13Hlavní strana,

Jak předělat dvou-parametrovou šablonu na jedno-parametrovou

Popis jednoduchého triku
vytvořeno: 21.8.2009 08:27:20 změněno: 21.8.2009 08:37:47Hlavní strana,

Jak lépe deklarovat enumy v C++

Jedna krátká rada, jak si neudělat v programu nepořádek
vytvořeno: 22.5.2009 16:51:34 změněno: 22.5.2009 16:51:34Hlavní strana,

Jak dostat řetězec do parametru šablony

Současná norma C++ umožňuje jako parametr šablony použít tzv. integrální typy, tedy typy odvozené od int, dále bool, ukazatel a referenci. Ukažme si, existuje způsob, jak tam dostat i řetězec
vytvořeno: 4.2.2009 00:23:41 změněno: 4.2.2009 00:23:41Hlavní strana,

Garbage collector v C++ - Popis API tříd kolekce LightSpeed::GC

V tomto článku si představíme rozhrani Garbage Collectoru v knihovně LightSpeed. Princip GC byl přidstaven v předchozím díle
vytvořeno: 27.1.2009 01:03:00 změněno: 27.1.2009 01:03:00Hlavní strana,

Garbage collector - automatický úklid objektů v C++

Článek navazuje na GarbageCollector v C++, prototyp, kde jsme si představili prototyp třídy provádějící automatický úklid objektů známy jako "garbage collector". Dnes si ukážeme další verzi, nazvěme ji "alfa"
vytvořeno: 30.12.2008 23:31:15 změněno: 30.12.2008 23:48:38Hlavní strana,

Serializace dat a objektů IV - Transport a struktura

Dnešní díl o serializaci se pozastaví nad nejvhodnější implementací transportního modulu a pak se vrhneme na strukturu dat.
vytvořeno: 23.9.2008 11:36:43 změněno: 23.9.2008 11:36:43Hlavní strana, Seriály.Serializace objektů,

Serializace dat a objektů III - Volba formátu

V našem seriálu o serializaci si tentokrát ukážeme, jakým způsobem budeme volit formát výsledného streamu. Nepůjde o konkrétní formáty, ale o způsoby, jak různé formáty implementovat
vytvořeno: 18.9.2008 11:48:28 změněno: 19.9.2008 12:02:52Hlavní strana, Seriály.Serializace objektů,

Reklama: