Bredyho blog - Ondřej Novák

Články.Seriály.Serializace objektů

Seriál přibližuje problémy týkající se serializace obejktů v C++ a na čtenáři předkládá návrh vlastního řešeni v podobě obecného serializátoru. Metodou krok za krokem vysvětluje jednotlivé aspekty řešení.

Serializace dat a objektů

Následující článek je úvodem do další série o generickém programování (šablony), nyní se zaměříme na problém perzistentního ukládání dat nebo jejich transport, obecně o serializaci a deserializaci dat
vytvořeno: 22.5.2008 16:13:49 změněno: 15.9.2008 15:36:26Hlavní strana, Programování.C++,

Serializace dat a objektů II - Návrh serializátoru

Po teoretickém úvodu o serializaci se podíváme (ještě stále teoreticky) na vlastní serializátor. Zatím si uděláme takovou jednoduchou analýzu
vytvořeno: 5.9.2008 23:43:52 změněno: 18.9.2008 11:48:15Hlavní strana, Programování.C++,

Serializace dat a objektů III - Volba formátu

V našem seriálu o serializaci si tentokrát ukážeme, jakým způsobem budeme volit formát výsledného streamu. Nepůjde o konkrétní formáty, ale o způsoby, jak různé formáty implementovat
vytvořeno: 18.9.2008 11:48:28 změněno: 19.9.2008 12:02:52Hlavní strana, Programování.C++,

Serializace dat a objektů IV - Transport a struktura

Dnešní díl o serializaci se pozastaví nad nejvhodnější implementací transportního modulu a pak se vrhneme na strukturu dat.
vytvořeno: 23.9.2008 11:36:43 změněno: 23.9.2008 11:36:43Hlavní strana, Programování.C++,

Reklama: