Bredyho blog - Ondřej Novák

Články.Seriály.Distributor

Seriál pojednávající o srdci komunikace mezi objekty v C++ - Distributor. K čemu je dobrý, jak vzniká a všechny články jenž s funkcí distributora souvisí

Tuples v C++

Pokud si pamatujete na seriál Funkce s volitelným počtem argumentů v C++, tak v této části najdete jakési pokračování, i když cílem článku je trošku něco jiného
vytvořeno: 15.8.2007 00:46:30 změněno: 2.4.2008 10:00:12Hlavní strana, Programování.C++,

C++ - Akce a Zpráva jako objekt

Akcí nazývám obyčejné volání funkce, zprávou pak volání metody objektu (jak je chápáno podle OOP). Lze vůbec volání čehokoliv reprezentovat jako objekt? A k čemu je to vlastně dobré?
vytvořeno: 15.8.2007 10:55:14 změněno: 15.8.2007 19:09:42Hlavní strana, Programování.C++,

Distributor - vaše objekty budou o svém okolí vědět vše

Největším problémem většiny UI /ale i ne-IU/ aplikací, které potkávám, je špatná nebo vůbec nevyřešená komunikace mezi důležitými objekty. Přitom stačí málo, obstarat si distributora.
vytvořeno: 17.8.2007 18:13:01 změněno: 17.8.2007 18:13:01Hlavní strana, Programování.C++,

Tuple v C++ ver. 2

Druhá verze implementace tuplů v C++. Navazuje na článek Tuples v C++
vytvořeno: 28.10.2007 14:27:44 změněno: 28.10.2007 14:54:42Hlavní strana, Programování.C++,

Akce a Zpráva jako objekt v.2

V článku C++ - Akce a Zpráva jako objekt jsem představil dva objekty, jenž slouží k objektovému zabalení volání funkce nebo metody. V tomto článku si představíme vylepšenou druhou verzi.
vytvořeno: 1.11.2007 11:00:02 změněno: 1.11.2007 11:00:40Hlavní strana, Programování.C++,

Reklama: